Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 27, 2011
Image Size
822 KB
Resolution
3225×4561
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,419
Favourites
39 (who?)
Comments
45
Downloads
239
×
Booster Gold by beamer Booster Gold by beamer
who doesn't love booster gold?
he's the greatest superhero of all time! ... or at least he thinks so. XD

should've drawn skeets in there with him... or maybe blue beetle. heh. oh well.
Add a Comment:
 
:iconportfan:
portfan Featured By Owner Dec 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
Check out my colours here: [link]
Reply
:iconkrissmithdw:
KrisSmithDW Featured By Owner Apr 9, 2011  Hobbyist Digital Artist
just not a dead Blue Beetle. He's had enough of that :P
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Apr 17, 2011  Professional Traditional Artist
poor ted... too bad he didn't have the actual scarab suit like the current blue beetle. :(
Reply
:iconkrissmithdw:
KrisSmithDW Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yeah :( And with the new Blue Beetle comic with Reyes in it again, it looks like theres still no hope for ol' Ted :(
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Jun 19, 2011  Professional Traditional Artist
lucky for reyes, he's max-bullet-to-the-head-proof. XD
Reply
:iconkrissmithdw:
KrisSmithDW Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
I honestly thought he was dead when I read that :XD:
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Jun 23, 2011  Professional Traditional Artist
me too! i was seriously thinking "omg... again? really?"
Reply
:iconkrissmithdw:
KrisSmithDW Featured By Owner Jun 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL that was my exact same reaction, followed up with "this stinks of Dan Didio" :XD:
Reply
:iconbloo-dkai12:
Bloo-DKai12 Featured By Owner Mar 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
Booster gold :la:
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Apr 17, 2011  Professional Traditional Artist
woooo! XD
Reply
:iconkoyote042:
Koyote042 Featured By Owner Mar 17, 2011  Professional General Artist
I think that Captain Amazing from Mystery Men was patterned after Booster Gold.
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 18, 2011  Professional Traditional Artist
ya know, i have never seen that movie... i keep meaning to, but just haven't gotten around to it. hmmmm...
Reply
:iconkoyote042:
Koyote042 Featured By Owner Mar 20, 2011  Professional General Artist
*GASP!* you need to see that movie pronto.. but you need to see the G00 movie first cause we have lots to talk about in regards to that movie.
Reply
:iconarchicrash:
ArchiCrash Featured By Owner Feb 28, 2011
"At least he thinks so."
That right there pretty much captures the essence of the character, doesn't it?
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
heh. it's so true. lol
Reply
:iconlusiphur:
lusiphur Featured By Owner Feb 28, 2011
Awesome.
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
no no. you're awesome.
Reply
:iconlusiphur:
lusiphur Featured By Owner Mar 3, 2011
I rather am, ain't I?
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 5, 2011  Professional Traditional Artist
yes. and humble too. lol
Reply
:iconlusiphur:
lusiphur Featured By Owner Mar 6, 2011
I do so try. =D
Reply
:iconxantchawalker:
Xantchawalker Featured By Owner Feb 28, 2011
Very nice! Glad to see some more work from you! :D
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
i think that might have been the only thing i posted for february. lol hopefully i have more soon. XD
Reply
:iconxantchawalker:
Xantchawalker Featured By Owner Mar 4, 2011
Looking forward to it!
Reply
:iconjosh-van-reyk:
Josh-van-Reyk Featured By Owner Feb 28, 2011
You've captured his personality really well here. Nice work!
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
thanks, josh! i appreciate it. :D
Reply
:iconsomvold:
Somvold Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Have been a while since you last submitted something.Anyway,don't know much about this character but it still didn't stop me from admiring this piece.
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
thanks, man! and yeah. i don't get around to drawing much lately. :(
Reply
:iconsomvold:
Somvold Featured By Owner Mar 3, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Always a pleasure and no worries at all.
Reply
:iconsakurakiri:
SakuraKiri Featured By Owner Feb 27, 2011
awesome as always Beamer! ^^
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
why thank ya!
Reply
:iconphoenixprime:
PhoenixPrime Featured By Owner Feb 27, 2011  Student Writer
Never got the point of Booster's role, he was more of the little brother in his older brother's BDUs...But he didn't disappoint when he was needed. I'm amazed he keeps his cocky, "I'm awesome" attitude after all of that tho. :)

You portray his attitude very well here, even adding in a little air of readiness about him. From what I see. XD
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
why thank you!
he seems a little more humbled lately...sorta. though his reputation really kinda screwed up over. especially with that's going on with him in the DC universe lately.
Reply
:iconphoenixprime:
PhoenixPrime Featured By Owner Mar 9, 2011  Student Writer
You're incredibly welcome, man~

Sorta, yeah. And I feel bad for the guy, in a way. But maybe he could make it up to us fans later...? XD
Reply
:iconkareiya:
Kareiya Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Artist
Nice work beams :D
hows DCUniverse treating ya?
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Feb 27, 2011  Professional Traditional Artist
pretty well. my only complaint is that i wish i had more people i know already playing it... not that it's not a friendly game, but it's easier to going into mission ques with people who you know will be able to play their role correctly. lol
Reply
:iconkareiya:
Kareiya Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Artist
I think thats the problem with most new MMOs (depending)
but with super hero type ones I never knew how they figured out Tanking and healing? Damage I can see xD

maybe you can send me a note explaining it to me
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Feb 27, 2011  Professional Traditional Artist
tanking is a bit weird in this one... there's no taunt/provoke action. it's mostly defense or hp regen based. go in first and take all the hits while everyone else stays out of the way. there's a bit more to it, but it seems to work for the most part. i'll send ya a note sometime though.
Reply
:iconkareiya:
Kareiya Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Artist
lol ok, I never under stand these things like 'city of heros' champions online. etc
yes please explain :3

i would love to know :3 thanks beams
Reply
:iconsaber4734:
saber4734 Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
Hey beamer. Booster looks great. Would love to see more transformer OCs from you though.
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
eh. i'll get around to that eventually.
thanks, saber!
Reply
:iconsaber4734:
saber4734 Featured By Owner Mar 3, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
And when you do i'll be sure to offer my advice on new weaponry and such. ;)
Reply
:iconblackvegetable:
Blackvegetable Featured By Owner Feb 27, 2011
Cool sketchwork! :D
Reply
:iconblackvegetable:
Blackvegetable Featured By Owner Feb 27, 2011
I mean, drawing!
Reply
:iconbeamer:
beamer Featured By Owner Feb 27, 2011  Professional Traditional Artist
lol thanks, bv!
Reply
:iconblackvegetable:
Blackvegetable Featured By Owner Feb 27, 2011
You're welcome! :)
Reply
Add a Comment: